Nothing really bothers her, she just wants to love herself.

Nothing really bothers her, she just wants to love herself.

вторник, 1 февруари 2011 г.

PANIC

Let's get these teen hearts beating faster!, faster!
So testosterone boys and harlequin girls
Will you dance to this beat, and hold a lover close?


Щастливо начало, лошо продължение. Повярвайте при мен няма и добри краища.
Така, надявам се още.
Пътуването винаги ме кара да мисля, мисля, докато не успея да стигна до велико умозаключение или докато не науча текста на песента, която не мога да спра да слушам.
Правя грешки всеки ден, малки глупави грешки, които ме карат да си заблъскам главата някъде, всеки път щом си припомня бегло.
Радвам се на глупости, понеже няма нещо значително, на което да се.
Пиша безсмислени неща в глупав блог, който не бива четен, понеже... е, знаете.
И всичко това, което мразя мразя в себе си, е по вина на глупавия пубертет!
Тъп, глупав... няма ли да свършваш най-сетне, че да мога да продължа?!
А дали е пубертетът, или просто е човекът. Човекът.. толкова глупаво същество е този човек, че чак не мога да го гледам, иска ми се да изтръгна вътрешностите му, иска ми се да задействам тъпия му мозък, че да се научи да го използва по предназначение, а не само да му избива клетките с цигари и алкохол.. (и мъже).
Писна ми да бъда човек, не може ли да съм нещо повече? После човек бил свободен, как ще е свободен, щом е окован с една глупава рамка на собствените си (не)възможности..
Искам да мога да летя, искам да мога да тичам до безкрай, искам да мога да скачам високо, искам да победя гравитацията, искам да преплувам океан, искам да мога да задържам дъха си за години, искам тялото ми да не изтръпва всеки път щом видя някого, който харесвам, искам да мога да мисля, да МИСЛЯ преди да действам, преди да бия майната на хората, които значат много за мен, искам да вярвам, че имам възможността да направя всичко изброено.
Но съм затворена в тъп костюм на човек и ме прави така безсилна. Умирам бавно.
Не че някой е тръгнал да умира бързо.
Не искам да умирам.
А се боя, че вече съм мъртва?
Или имам още ден?
Час?
Минута?
Зарежи.
Просто.... LETS GET THESE TEEN HEARTS BEATING FASTER, FASTER!!!
Няма да съм човек повече, ще съм нещо повече, ще се науча да правя неща, които никой не може, ще се науча.. И ще изгоря това ми тяло, спира ме от всичко онова, което искам да направя.
Светът е перфектно измислен? Глупости, та ние сме БЕЗСИЛНИ.
Безсилни срещу самите себе си...

2 коментара:

  1. Текстът на коя песен учиш? ^^^ И, коте, научи се, не ти е гаден и тъжен животът, пуу!
    Или, най- малкото, ако е, ще помагаме, ном? ^^^

    ОтговорИзтриване
  2. Гаден е, коте :D

    Drugs, gimme drugs, I don't need it but I'll sell what you've got

    ОтговорИзтриване