Nothing really bothers her, she just wants to love herself.

Nothing really bothers her, she just wants to love herself.

сряда, 14 юли 2010 г.

It makes no sense

Прекрасно е да виждаш всеки ден неща, които те отвращават.
Е не, замислете се поне за мъничко.
Тези, които четат изобщо, вие, защо четете? Сигурна съм, че не е защото допринасям с нещо за вашото настроение/ден/чувства/мисли. Обаче реално погледнато може да ви стане доста леко, докато ми четете блога. Ще се уверите, че животът ви... е приказка. В сравнение с моя.
Гоош, стана като обява за някаква секта. Не исках така да прозвучи, ор сомтинг.
Все едно ми е де.
Какво ще си помислите, за каква ще ме помислите в действителност, все едно ми е, защото знам каква съм в действителност. Едно тъпо нещо. Граничещо с нищо.
Даже ми отнеха мимолетната наслада от писмата. Ъх, чувствам се, сякаш си пропилявам живота ... при това много скоростно. И осъзнавам, че е точно така.
Така че ако някой някога в този живот си е помислил дори за секунда, че всъщност съм супер яка мацка с чувство за хумор.. еми объркал се е доста жестоко, объркал е човека.
Аз съм човек, който не харесва останалите като него.
Аз съм човек, който пасивно агресивно си изразява чувствата.
И не ми дреме как изглежда в очите на другите.
Аз съм човек, който трудно може да бъде впечатлен, понеже е видял доста неща.
И е разбрало, че обвивката не е особено важна, но играе неприкосновена роля в човешкото съзнание.
Аз съм човек, който просто и ясно иска до него винаги да има хора.
Обаче почва супер много да се дразни, когато хората показват колко им пука за него.
Аз съм човек, който... просто иска някой да го обича.
И в същото време чувството да фък оф-не всичко и всички е неустоимо.
Аз съм човек, който винаги няма достатъчно време да излезе с всичките си "приятели".
Но поглъща почти два сезона на "Декстър" за 24 часа.
Аз...не мога без чувствам.
Но мразя да чувствам.
И мразя него.
Но не мога да живея без мисълта за него.

i can pretty fuck myself, yeah?

Няма коментари:

Публикуване на коментар